Tea with Adri

Életvezetés - Karrier - Egészség - Life coaching

Ismerj meg

get_to_know_me.png

Berecz Adri vagyok, okleveles coach, NLP Master Practitioner és energiagyógyász. Küldetésem, hogy ambiciózus nőknek segítsek eljutni a „nem vagyok elég” állapotból a megingathatatlan magabiztosságig.

Küldetésem:

Nőknek segítek abban, hogy felülkerekedjenek negatív/gátló hiteiken, s ezáltal újra rátaláljanak valódi énjükre, és a legjobbat hozzzák ki magukból… hogy az általuk megálmodott életet éljék!
Elkötelezetten magas színvonalú life és business coachingot nyújtok minden ügyfelem számára, mely által ők sikeresen a következő szintre emelhetik életüket és karrierjüket. Szenvedélyesen támogatok minden nőt abban, hogy a lehető legjobbat hozza ki magából, s ezáltal azt az életet élje, amit megálmodott magának.
A segítségemmel fel fogod ismerni az értékeidet, fel fogod fedezni a benned lakozó erőt és tehetséget, meg fogod találni a saját válaszaidat, és képes leszel kitűzni azokat a személyes és professzionális célokat, melyek az életben való magasabb célok elérése érdekében elengedhetetlenek. 

Végig foglak kísérni ezen a fejlődési szakaszon egészen az újonnan megformált életedig. 

Life és business coachként motivált személyekkel dolgozom együtt –

  • Nőkkel, akik szívvel és lélekkel kívánnak vezetni, és nagyszerű menedzserekké szeretnének válni
  • Női egyéni vállalkozókkal, akik változtatni szeretnének a világon
  • Bátor és nyughatatlan önfejlszetőkkel
  • Munkakeresőkkel, akik végre az igazi hivatásukból szeretnének megélni

– azért, hogy felfedezzük szenvedélyeiket, és hogy támogassam őket az általuk elképzelt élet megteremtésében. Olyan nőket szeretnék látni ezen a világon, akik magabiztosak, erősek, nagy dolgokat képesek megvalósítani, igazi erejük és az univerzumban betöltött szerepük tudatában vannak; vezetők, édesanyák, feleségek, barátok, akik nem ismernek határokat. 
Munkámban az ICF Etikai kódexet követem.

Háttér:

Nyughatatlanul és hatalmas szenvedéllyel tanulok mind a mai napig, s valószínűleg az életem végéig: okleveles Coach és NLP (neuro-lingvisztikus programozás) Master Practitioner, HR szakértő és Reiki mester vagyok. Munkám során a holisztikus megközelítést alkalmazom, a testet, az elmét és a lelket egy egészként látom.

Mielőtt belevágtam volna a HR-es karrierbe, értékesítőként, marketingesként, ügyfélszolgálatosként, a turizmusban és még esküvőszervezőként is gyűjtöttem tapasztalatokat. Budapesten és Dubaiban dolgoztam. A jelenlegi pozíciómban azt teszem, amit a legjobban szeretek: segítséget nyújtok a munkatársaim és a vállalat számára egyaránt, hogy a lehető legjobban teljesítsenek.

Szeptember 11-én (911) születtem, és azt hiszem, hogy innen ered az igazi hivatásom. Már egészen fiatal koromtól kezdve teljes szívvel készen állok az emberek segítésére. A coaching az egyik kedvenc módszerem az emberek személyes és professzionális fejlődésének támogatására, és mivel rá vagyok hangolódva az emberekre, örömömet lelem a Reiki mesterként végzett munkáimban.

A „Tea with Adri” a meghitt pillanatokat, valamint a mély és jelentőségteljes beszélgetéseket szimbolizálja, miközben egy finom teát szürcsölgetünk.

 

Van valami a tea természetében, ami az élet csendes szemlélésének világába vezet bennünket. (Lin Yutang, Az élet sója, avagy az élet megélésének fontosságáról)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://teawithadri.blog.hu/api/trackback/id/tr9412801366

Tea with Adri

Berecz Adri vagyok, okleveles coach, NLP Mester és energiagyógyász. Ambíciózus, motivált nőknek nyújtok segítséget abban, hogy felülkerekedjenek a negatív gondolataikon, újra rátaláljanak a valódi énjükre és a legjobbat hozzák ki magukból. Küldetésem, hogy segítsek eljutni a „nem vagyok elég” állapotból a megingathatatlan magabiztosságig és, hogy Te is azt az életet éld, amit megálmondtál magadnak! További információkért látogass el a www.teawithadri.com -ra!

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása